Ne face o deosebită plăcere să vă anunţăm că TopHabits e din nou online. După vreo 10 zile de absenţă(în care sper că ne-aţi simţit lipsa :)) suntem hotărâţi să ne continuăm treaba care am început-o.
Ce s-a întâmplat
Mulţi au crezut că a fost problema de la host. Nope, cei de la Hosttix sunt serioşi şi până acum n-am avut probleme cu ei.
Au fost probleme cu reactivarea domeniului. N-am să încep să critic firma de la care am luat domeniul pentru că n-aş avea nimic de câştigat. Iar o reclamă proastă în plus nu-i ajută nici pe ei. Google îşi face oricum treaba.
Mulţumim
Aş vrea să mulţumesc în numele echipei pentru răbdarea pe care aţi avut-o şi să-mi cer scuze dacă am dat cumva dovadă de neprofesionalism.
Două mulţumiri speciale merg către Radu Popescu şi Câmpean Constantin care s-au oferit să ne ajute cu hostul încă de când au apărut problemele.
Astea fiind spuse, mâine vă aşteptăm cu un articol nou 🙂
In legatura cu hosttix… acum cateva luni cand timp de 3-4 zile nu au functionat serverele lor, nu au spus nimic despre ce s-a intamplat parca. Cat despre niste reduceri la prelungirea hostingului datorita acelor probleme nici nu mai vorbesc.
@radhoo Da, şi nouă ne-a picat odată mai mult. Însă parcă au avut ceva probleme. Acum fiecare alege cum să-şi ducă afacerea. Însă alegerea fiecăruia va influenţa clienţii. Ar trebui să ştie asta 🙂